top of page

Korisnički Servis

Na uslove poslovanja primenjuje se Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o obligacionim odnosima kao i ostali važeći propisi Republike Srbije. 

Pre započinjanja procesa kupovine preko internet sajta www.kiko.rs, potrebno je pažljivo pročitati „Uslove korišćenja“, i upoznati se sa pravima i obavezama.
Ovu internet stranicu uređuje Kiko d.o.o. sa sedištem na adresi Grdovići bb, 31230 Arilje, matični broj: 07857748, PIB: 100493216.

Kiko d.o.o. zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Ovi Uslovi korišcenja propisuju uslove i pravila koji se odnose i na korišcenje internet sajta od strane Kupaca.

Garancija kvaliteta

Kiko d.o.o. garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. 
U slucaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove snosi Kiko d.o.o. 
Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju sa računom. Garancija ne važi u slucaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

Cene proizvoda

Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. Cena artikala koja se naplaćuje prilikom isporuke je zvanična cena koja je važila na dan porudžbine. 
Kiko d.o.o. ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje e-mail obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, 
npr. umesto 10 000 je navedena cena 100 din, i sl.

Dostupnost artikala

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. 
Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

Radno vreme

KIKOclub online prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period 
nedostupan o čemu ćete biti obavešteni. Radno vreme Call centra je: pon-pet od 9 do 17h i subotom od 8-16h.

Izjava o zaštiti privatnosti

U ime internet KIKOclub online prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.
Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima 
i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogucnost izbora uključujuci mogucnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. 
Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. 
Svi zaposleni u Kiko d.o.o odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Registracijom na sajtu dajete odobrenje da Kiko d.o.o. može da Vam na vašu mail adresu ili na telefon šalje obaveštenja o novostima u kompaniji. 
Uz pomoc tih podataka bicemo u mogucnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine. 

 

Cookies

Naša Internet prodavnica koristi „cookies“ da vam pomogne da prilagodite korišcenje interneta vašim potrebama.
Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišceni da pokrenu program ili da isporuce virus vašem racunaru.
Cookie-i su jedinstveno dodeljeni vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi 
pogodnosti koje ce vam uštedeti vreme.

Sve informacije se cuvaju na sigurnom i u skladu sa internom polisom o bezbednosti mogu biti upotrebljeni za:


1. Proveru i isporuku narudžbina
2. Pružanje podrške kupcu
3. Pomoci pri sprecavanju prevara (provera kreditne kartice)
4. Administracija nagradnih igara
5. Vođenje vaše istorije kupovine

Prilikom kreiranja naloga na www.kiko.rs ili kreiranja narudžbina saglasni ste sa gore navedenim stavkama o upotrebi podataka.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obradujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. 
Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili kupcima jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.

 

Pravo na odustajanje

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimicno ili u celosti, a bez obzira na razlog vracanja, 
Kiko d.o.o. je u obavezi da povracaj vrši iskljucivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda placanja, što znaci da ce banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava 
na racun korisnika kartice.

Zakon za slucaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošacem ( fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, 
a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti) , da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod  predat. Prilikom odustanka  kupac može, ali ne mora 
da navede razloge zbog kojih odustaje. Ugovor o prodaji na daljinu možete preuzeti na linku "Ugovor u prodaji na daljinu" .


Obrazac/ izjava o odustanku ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.


U slucaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povracaj novca, ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da 
je proizvod neoštecen i ispravan.


Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustajanje. Po isteku  14 dana nakon što je kupac  poslao obrazac, 
proizvod se više ne može vratiti.


Prilikom povracaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.


Po prijemu proizvoda, utvrdice se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštecenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja 
proizvodom, tj. kupac je iskljucivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi 
ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom 
kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.


Trgovac je dužan da potrošacu bez odlaganja vrati iznos koji je potrošac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, 
a nakon prijema proizvoda.

 

Isporuka

Nakon potvrdene porudžbine stići će Vam mejl potvrde da je Vaša porudžbina spremna za isporuku. Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana.

U slucaju reklamacije ili bilo kakve primedbe obratite nam se na mejl adresu: kiko@kiko.rs i žalba ili reklamacija ce u najkraćem roku biti obrađena.

U slučaju zamene artikala toškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slucajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Kuriri Daily Express-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16h.

Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno
ne postoje neka vidna oštećenja.

Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštecen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem mejla 
kiko@kiko.rs. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštecenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronade na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom 
kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiracemo Vas kako bi 
ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

 

Troškovi isporuke iznose 250 RSD.

 

Reklamacije

- Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštecenja (pocepani delovi i ugnjecenje) paket ne bi 
trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj +381 60 0894 220 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) 
na adresu kiko@kiko.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

- Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, 
najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 60 0894 220 , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) 
na adresu kiko@kiko.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

- Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan pravilnikom o reklamaciji 
potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice, koji zajedno sa obrascem zahteva za reklamaciju, treba da pošaljete na adresu kiko@kiko.rs U slučaju reklamacije ,
toškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slucajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

 

Povracaj sredstava

U slucaju vracanja robe ili povracaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, 
KIKOclub Online Shop je u obavezi da povracaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da ce banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj 
sredstava na račun korisnika kartice.

 

Načini plaćanja

Proizvode koje želite da poručite putem Internet prodavnice, možete platiti na više načina: 
plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke 

 

platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu - ukoliko je ovaj metod plaćanja ponuđen na stranici Korpa.
 
Placanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši iskljucivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru 
naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.

Placanje karticama

Svoju porudžbinu možete platiti koristeci istaknute platne kartice na stranici Korpa, ukoliko je ovaj metod plaćanja ponuđen. Kartica mora biti odobrena od strane banke 
izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online poručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog 
trenutka podaci o vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: 

 

Broj kartice, 
datum isteka i
CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa vaše kartice. 

 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, 
kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju izmedu korisnika kartice i banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Plaćanje nije moguce u stranoj valuti, vec isključivo u valuti RSD. Placanje je moguce platnim karticama domaćih i inostranih banaka.

Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko naše Internet prodavnice mora ispunjavati sledeće uslove:
Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Obaveštenje o načinu izjavljivanja reklamacija, mestu prijema reklamacija, načinu postupanja po primljenim reklamacijama i mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem

Obaveštavamo vas da reklamacije na robu kupljenu preko Veb-sajta možete da izjavite elektronskim putem na email adresu: kiko@kiko.rs ili poštom na napred navedenu adresu KIKO doo. Reklamacija se može izjaviti radi otklanjanja nesaobraznosti, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Prilikom izjavljivanja reklamacije dužni ste da dostavite robu na koju se reklamacija odnosi, kao i račun na uvid ili drugi dokaz o kupovini robe (kopija računa, slip i sl.).

Prilikom dostavljanja robe niste dužni da dostavite ambalažu.

Po prijemu reklamacije izdaćemo vam pisanu potvrdu ili ćemo vas elektronskim putem obavestiti da potvrđujemo da smo primili vašu reklamaciju, odnosno saopštićemo vam broj pod kojim je zavedena vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju. Odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo reklamaciju, izjašnjenje o vašem zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana od dana prijema reklamacije.

Dužni smo da postupimo u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko smo dobili vašu prethodnu saglasnost.

Ukoliko iz objektivnih razloga nismo u mogućnosti da udovoljimo vašem zahtevu u roku koji je dogovoren, dužni smo da vas o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavestimo i navedemo rok u kojem ćemo je rešiti, kao i da dobijemo vašu saglasnost, što smo u obavezi da evidentiramo u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ukoliko odbijemo vašu reklamaciju možete pokrenuti postupak za vansudsko rešavanje potrošačkog spora pred telima čija se lista nalazi na sledećoj adresi: https://mtt.gov.rs/extfile/sr/33309/lifstaa.pdf.

Obaveštenje o obavezi KIKO doo da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova

Obaveštavamo vas da je KIKO doo u skladu sa zakonom obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, čiju listu sačinjava i javno objaljuje ministarstvo nadležno za poslove zaštite potrošača.

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor KIKO doo.

31.07.2023. godine

Korisnički servis: Store Policies
bottom of page